Ideea unui portal care să pună în legătură jurnaliştii cu experţii s-a maturizat în noi de câţiva ani. Ne-am confruntat cu problemele pe care încercam să le rezolvăm înainte de a ne lansa pe o platformă online. Poate de aceea am lansat prima dată un concept similar ca eveniment offline, în care am testat teoria cu practică.

Conectarea a două lumi care se completează și se sprijină reciproc.
Mari experți pe teme de specialitate
În timpul muncii noastre în mediul media și publicitar, ne-am întâlnit ani de zile cu experți care au rezolvat proiecte interesante. Au fost adevărați specialiști în domeniul lor. Cu toate acestea, nu le-a trecut niciodată prin cap să-și prezinte munca în mass-media. Le-am adresat în mod continuu, după cum era necesar, și le-am completat cu comunicate de presă, articole și articole media. Pe de altă parte, am lucrat cu mass-media, care aveau nevoie de experți pentru a-și baza contribuțiile pe fapte.
Întâlniri cu jurnaliști
Am fost primii care au lansat o dezbatere publică. Am invitat experți la subiectul pregătit, care au răspuns la întrebări într-o discuție plină de viață. Spațiul a fost acordat și jurnaliștilor înșiși, care au putut pune deschis întrebări în timpul evenimentelor. Dacă am lovit un subiect interesant și necesar, zeci de jurnaliști au acceptat invitația. După evenimente, au publicat contribuții care au fost o reclamă firească pentru participanți, iar declarațiile lor au confirmat și credibilitatea conținutului procesat. În acest moment, am verificat că mass-media are nevoie de subiecte noi și sunt dispuse să le abordăm dacă am valoare adăugată. Ei au fost experții care le-au oferit informații bine stabilite și adesea noi.

Sursa: Lemur.sk
Jurnaliștii au nevoie de fapte credibile şi verificate pentru a-şi îmbunătăți contribuțiile, experții primesc publicitate gratuită. Situație câștig-câștig pe ambele fronturi.
O altă întrebare a fost când și cum să conectați aceste lumi online. După cum se spune, nimic nu este întâmplător. În 2019, toți cei trei fondatori s-au întâlnit la unul dintre evenimentele noastre, ne-am pus ideile cap la cap și rezultatul este portalul pe care îl cunoașteți astăzi. Experiența practică în lucrul cu mass-media s-a întâlnit cu abilități de programare și cunoștințe despre mediul online.
Cum am venit cu publicitatea nativă
În timpul întâlnirii noastre, s-a dezbătut de ceva vreme că publicitatea PPC, așa cum o cunoaștem astăzi, scade încet. Dar cum să ne asigurăm vizibilitatea și publicitatea dacă ne-am obișnuit până acum cu acest concept? Publicitatea nativă nu este și nu a fost nimic nou. Destinatarii acestei forme de publicitate procesează mai ușor conținutul și chiar îi pot determina să ia o decizie de cumpărare.
Provocări pe care le-am abordat atunci când ne gândim la conceptul online:
- Publicitatea grafică are probleme
- Veniturile din publicitate ale editorilor sunt în scădere
Conceptul unei platforme media care va aduce o soluție editorilor, jurnaliștilor și experților.
Și aici ajungem la Publito.ro și forma sa actuală. Prioritatea sa este de a conecta două lumi – experți și jurnaliști. Acest serviciu este și va fi întotdeauna gratuit. În plus, totuși, ne-am gândit cum să facem față altor provocări despre care știam că vor apărea mai devreme sau mai târziu pe piață. Prin urmare, în următorul articol, vom sublinia cum ne vedem viitorul și cum am abordat provocările implicate.
Sunt jurnalist
Serviciu GRATUIT * pentru jurnaliștii și bloggerii aflați in căutarea unor surse de informare și citate de încredere.
Sunt o sursă
Serviciu GRATUIT * pentru experții și companiile care doresc publicitate în mass media.