Categorii
Uncategorised

Cum funcționează publicitatea nativă?

În ultimele luni, auzim despre publicitate nativă din toate colțurile.

Lumea afacerilor se confruntă cu expansiune și este din ce în ce mai dificil să câștige un loc pe piață. Piața de publicitate este suprasaturată și publicitatea standard nu mai funcționează, orbirea bannerelor este mai pronunțată.

Ce este un anunț nativ?

Publicitatea nativă este concepută cu suporturi plătite, astfel încât să se încadreze pe deplin în conținutul obișnuit care nu este publicitar.

Cititorul sau orice destinatar al acestui conținut nu îl percepe în primul rând ca pe o reclamă, ci ca parte a producției media. Prin urmare, este mai puțin probabil să ignorați un astfel de conținut.

Pentru ca o astfel de formă de publicitate să fie eficientă, conținutul ei trebuie să fie relevant, adică unul care să aibă sens chiar și în afara contextului publicat. Acesta este ceea ce îl diferențiază de tipurile de anunțuri standard

Imaginați-vă, de exemplu, că sunteți un producător de paste tradiționale românești, despre care ați venit să vorbiți în emisiunea TV de dimineață, urmărită în principal de femei care reprezintă potențialul grup țintă. În cadrul ședinței, vei pregăti o rețetă gustoasă și, în același timp, vei vorbi despre procesul de producție, materii prime sau beneficiile produsului. Calea naturală este să ajungi la clientul tău care este dispus să asculte.

Care sunt beneficiile reclamei native?

Poate vă întrebați de ce această formă de publicitate devine din ce în ce mai populară. Răspunsul este mai ușor decât crezi. Pentru că funcționează. Studiile regulate de marketing arată că publicitatea nativă este mai eficientă în a atrage atenția și a menține interesul. În practică, rata de clic din publicitatea nativă este de până la 40 de ori mai mare. Deși puteți trece cu vederea bannerul publicitar, închideți fereastra pop-up, anunțul nativ face parte din formatele pe care le utilizați în mod obișnuit. Îți este mai ușor să accepți un astfel de conținut, să-l amintești și, de asemenea, te poate inspira sau încuraja să cumperi.

Cum încep cu publicitatea nativă?

Poate că lucrezi de multă vreme cu forma nativă de publicitate, pur și simplu nu ai avut un nume exact. Există multe modalități de a-l adăuga la planurile dvs. de marketing. Strategia cheie este să alegi platforma potrivită (online sau offline) care să fie în concordanță cu brandul tău. Cel mai important, rețineți că conținutul convingător este calea către succes.

Dacă nu puteți alege, încercați să creați o interogare pentru un anunț nativ în sistemul nostru. Introduceți preferințele și așteptați ofertele. Tu alegi calea care ti se potrivește si vei aduce efectul dorit.

Aflați mai multe și încercați serviciul nostru gratuit, care pune în legătură jurnaliștii cu experți.

Află mai multe si încearcă serviciul nostru gratuit care conectează jurnaliștii cu sursele.

Sunt jurnalist

Căutați o sursă de calitate pentru următorul dvs. articol?

Serviciu GRATUIT * pentru jurnaliștii și bloggerii aflați in căutarea unor surse de informare și citate de încredere.

*

Sunt o sursă

Căutați o modalitate de a obține publicitate în mass-media?

Serviciu GRATUIT * pentru experții și companiile care doresc publicitate în mass media.

*

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *