
Probabil te-ai gândit să introduci brandul tău în mass-media. La urma urmei, fiecare mențiune pozitivă afectează gradul de conștientizare și credibilitatea companiei tale. Dar cum să intri în mass-media?
CARE ESTE GRUPUL TĂU ȚINTĂ?
A spune „toată lumea” este vag. Gândește-te cine este clientul tău țintă. Identificați un anumit grup sau subgrup (mame care lucrează, personal IT, tinere femei care lucrează, etc…). Va fi laborios, dar cu cât destinația ta este mai specifică, cu atât poți alege mai bine tipul de media la care dorești să ajungi.
Gândește-te la CE CITEȘTI, ASCULȚI ȘI CE ASCULTĂ CLIENȚII TĂI
Ți-ai găsit grupul de clienți? Grozav. Încearcă să intri în pielea lor și gândește-te ce tip de media îi atrage.
- Ce radio ascultă clientul meu?
- La ce post de televiziune se uită?
- E online? Dacă da, ce site-uri caută?
- Ascultă podcasturi? Se uită pe YouTube?
CONTACTEAZĂ Jurnaliștii relevanți
A viza oamenii potriviți este cheia. Prin urmare, contactează jurnaliștii care ar putea fi interesați de opinia ta sau știrile din industria ta. Majoritatea jurnaliștilor se ocupă de un anumit domeniu de interes. Nimic nu te va ajuta aici, doar căutarea pe google și o căutare laborioasă. După ce ai găsit editorii potriviți, ai grijă de metoda prin care te adresezi. Oferă-le o poveste, inovație sau interes despre care ar putea scrie.
CONSTRUIREA RELAȚIILOR
Este important să știi că nu orice subiect pe care îl oferi presei trebuie să fie tratat automat de jurnaliști. E în regulă și este dreptul lor. Dar nu dispera. Încearcă să le amintești în timp, trimite un comunicat de presă sau scrie un scurt e-mail cu noutăți. Fii dispus și de ajutor. Urmează motto-ul „calitate în detrimentul cantității”. Scrie-le dacă le pasă cu adevărat.
UTILIZAȚI PLATFORMA PUBLITO
După înregistrarea pe platformă, ai ocazia să răspunzi la apelurile jurnaliștilor. Jurnalistul creează o provocare cu o întrebare și o descriere a articolului pe care îl pregătește. Vei fi informat despre aceste provocări. Dacă răspunsul tău este relevant și interesant pentru jurnaliști, ei îl vor publica. Cu toate acestea, poți adăuga și propriile subiecte, care sunt văzute de toți jurnaliștii înregistrați. În prezent sunt peste 100.
Sunt jurnalist
Serviciu GRATUIT * pentru jurnaliștii și bloggerii aflați in căutarea unor surse de informare și citate de încredere.
Sunt o sursă
Serviciu GRATUIT * pentru experții și companiile care doresc publicitate în mass media.