
Te-ai decis să folosești publicitatea media și trebuie să pregătești conținut convingător? Conținut care va atrage și poate ajuta la creșterea cererii pentru serviciul sau produsul tău? Pentru ca acest lucru să se întâmple, te vom sfătui cu privire la 3 sfaturi rapide despre CUM SĂ ÎȚI ÎMBUNĂTĂȚEȘTI ARTICOLELE.
1. Arată-le cititorilor cum îi poți ajuta sau le poți rezolva problema
Când scrii un articol plătit, vei avea adesea un număr limitat de caractere și cuvinte pe care le poți folosi. Prin urmare, evită cuvintele inutile și mergi direct la obiect. Folosește propoziții scurte, ușor de înțeles și încearcă să aduci puțină emoție în articol. Cum să evoce emoții articolul? Amintește-ți că scrii pentru oameni – viitorii tăi clienți. Evită clișeele, superlativele și odele publicitare. Acesta este exact tipul de conținut care pare artificial în zilele noastre. Pe de altă parte, oferă un sfat sau o soluție pe care ai aprecia-o într-o situație similară.
2. Un titlu bun este cheia vizibilității
În zilele noastre, economisim timp, așa că alegem adesea la ce vrem să fim atenți doar pe baza unui titlu bun. Nu trebuie să fie tabloid sau șocant, dar trebuie să fie interesant. Nu contează dacă nu știi cum să scrii un titlu la începutul scrierii articolului. Păstrează-l pentru sfârșit și acordă-i atenția și importanța care ii se cuvine.
3. Online sau tipărit?
Merită luată în considerare și alegerea mediului. Când creezi conținut, gândește-te unde va fi publicat articolul. Folosește mijloacele de exprimare potrivite. În online, nu uitata de cuvintele cheie care te vor ajuta să construiești SEO. Vei adăuga, de asemenea, elemente CTA (call to action), care trebuie să fie relevante atât pentru conținutul articolului, cât și pentru cititorul/clientul tău. Totuși, toate acestea sunt în acord cu editorul care va publica articolul. Nu îți fie teamă să soliciți în prealabil condițiile publicării și să pregătești un articol bun pe baza acestora.
Sunt jurnalist
Serviciu GRATUIT * pentru jurnaliștii și bloggerii aflați in căutarea unor surse de informare și citate de încredere.
Sunt o sursă
Serviciu GRATUIT * pentru experții și companiile care doresc publicitate în mass media.