
În sfatul de astăzi ne vom concentra pe ce poți să porți atunci când ai ocazia de a apărea la televizor. Privitorul ar trebui să se concentreze pe ce spui tu și nu pe hainele tale
Ce să porți? Aceasta este probabil una dintre primele întrebări pe care le vei avea după ce primești o invitație la un interviu. Răspunsul depinde de ceea ce vrei să gândească oamenii când te văd. Cu toate acestea, este încă adevărat că hainele tale ar trebui să se potrivească cu povestea pe care o spui.
Îmbracă-te cu încredere si profesionist – ținuta ta ar trebui sa se potrivească cu marca sau povestea pe care o prezinți. Dacă ești avocat, este bine să porți haine formale, dar chiar și așa ar trebui să te simți confortabil. Acest lucru îți va oferi un credit suplimentar pentru încredere. De exemplu, dacă reprezinți o jucărie jucăușă, alege haine calme, lejere.
Atenție la modele – unele modele repetitive pot distrage atenția pe ecranul televizorului și vibrează literalmente. Prin urmare, încearcă să eviți dungi, model mic în carouri sau oase.
Poartă culori măgulitoare – fiecare dintre noi știe care culori îl măgulesc și invers, care adaugă paloare sau plictiseală. Alege haine care să-ți lumineze fața și în care nu vei fi un șoarece gri. Negrul închis, deși popular, va arăta trist de la sine și va absorbi multă lumină. Cu toate acestea, dacă tot vrei să-l porți, folosește-l pe jumătatea inferioară a corpului. În schimb, albul poate străluci. Dacă alegi dintre culorile dezactivate, cu siguranță nu vei strica nimic.
Bijuterii – când da, când nu. Dacă ai un microfon atașat, ai grijă la bijuterii care ar putea fi purtate pe el. Vor interveni inutil. Atunci ar fi bine să-ți lași colierul jos. Chiar și în acest caz, urmează motto-ul, less is more și nu purta prea multe brățări, coliere sau inele. Domnii își pot păstra ceasul.
Materiale – alege haine care nu se vor micșora în câteva minute. Ai fi neglijat și neprofesionist.
Și cum rămâne cu logo-ul de pe tricou? – Dacă prezentați marca în sine, este bineînțeles potrivit. Totuși, daca te concentrezi pe subiecte in care ești specialist, preferi sa alegi o piesa vestimentara care sa îți sublinieze personalitatea. De asemenea, poți construi branding prin propria personalitate, pentru care nu ai nevoie de logo.
FIȚI TU ÎNSUȚI – pentru mine personal, cel mai important lucru este sentimentul general pe care îl am de la prezentator. Spectatorii își amintesc acest lucru mai mult decât rochia sau costumul pe care l-ai purtat. Fii amabil, primitor și zâmbitor (dacă situația o permite). La sfârșitul zilei, asta va fi ceea ce ne vom aminti cu toții despre tine.
Sunt jurnalist
Serviciu GRATUIT * pentru jurnaliștii și bloggerii aflați in căutarea unor surse de informare și citate de încredere.
Sunt o sursă
Serviciu GRATUIT * pentru experții și companiile care doresc publicitate în mass media.